divendres, 1 d’octubre del 2010

Wallpaper Peixos nyam-nyam


Com sembla ser, com cada divendres, ens tornem a trobar. Avui us presento un wallpaper fet per mi mateix. Jo ja el tinc de fons de pantalla.^^ Si voleu us el podeu descarregar fet clic amb el botó dret per augmentar, i clic amb el botó esquerra i a guardar. O si no, em podeu demanar que us faci un fons personalitzat que si tinc temps faré encantat.(*)

(*) Sempre i quant no tingui, deures, examens, altres treballs varis i/o mandra o per el que seria el seu contrari, ganes de fer-ho. Clar que si m'ho demanes bé, segurament si ho faré ja que a les tardes que no tinc res a fer m'avorreixo molt, i si dibuixo és perquè m'agrada si no no ha faria. Així que, si m'ho demanes bé, ho faré encantat. ^^

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada